Leuke mannen in de Flair

Nu het einde, voor mij privxe9 gezien een niet zo best jaar, naderde vond Sandra dat ze mij nog even een hart onder de riem moest steken. Als eerste kreeg ik van haar een gesigneerd boek van Kluun. Kluun is een geweldige schrijver van boeken en columns. Met zijn directe, recht voor zijn raap teksten weet hij je altijd, zowel humoristisch als emotioneel, te raken.

En om ook nog even te laten merken dat ze me nog altijd een goede vader en echtgenoot vindt had ze me opgegeven voor een artikel over leuke mannen in het tijdschrift ”Flair”.

Er werden fotox92s gemaakt (komt mijn ervaring als model en figurant toch nog eens van pas) en tijdens een interview moest ik even uitleggen waarom ik een goede vader was, een fanatiek sporter en een leuke, soms romantische, echtgenoot. Waarschijnlijk had ik het goed gedaan want ik werd uitgekozen voor de kersteditie. Lees en huiver.

Flair Harold2Harold1

3 thoughts on “Leuke mannen in de Flair

  1. Nynke
    29 dec, 20:18
    Wie sjun!
    complimenten!
    gruss,
    Nynke

    Cyrielke
    28 dec, 13:11
    Ik heb al veel kanten van je gezien; rood van ‘t flaterke, groen van het drummen, en nu wit van de flair…Je blijft maar verrassen.
    Gr. Cyriel

    Marielle
    26 dec, 11:52
    tis dat ik al een leuke man heb. (die nu ook in de flair wil hahaha!)
    marielle

    Melanie Jussen
    23 dec, 21:30
    Hey wat leuk zeg, je wordt nog eens
    een beroemd persoon
    groetjes Mel

    Marcia
    23 dec, 15:56
    hey miene broor wuerd nog ins beroemd, knappe broor hub ich he!, maarja wat wilste mit zoen leuke zus
    groetjes marcia

    Jel
    22 dec, 20:46
    Ha wat heb ik een knappe neef zeg!!!!
    gr. Jel

    Dave Remmers
    22 dec, 17:24
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LEUK !!!!
    Gr Deefke

  2. Echt een heel leuk artikel, vooral het verhaal van je vader en Robine zijn ontroerend. Kortom, echt een heel leuke man!!! Maar dat wisten we al!!!

Leave a comment